• سم سوسک کش قوی برای سوسک کابینت

برای ازبین بردن و ریشه کن کردن حشرات نیاز به سم می باشد، برای درست کردن سم و شناسایی سم موثر برای هرکدام از نوع های حشرات می بایست از متخصص کمک گرفت،ازهمین رو شرکت های سمپاشی از سموم موثر و همچنین با فرمول اختصاصی برای از بین بردن هر نوع سوسکی استفاده می کنند.، که البته این سم ها به صورت تخصصی و به دست متخصصین سم شناسی درست شده و فقط دردسترس شرکت های سمپاشی و متخصص قرار می گیرد. البته بعضی از فروشگاه ها هم سموم مایع یا اسپری های حشره کش را می فروشند که برای کشتن سوسک هایی از قیبل سوسک کابینت عملکرد خوبی دارد؛البته لازم به ذکراست که تمامی این روش ها تنها زمانی نتیجه دارد که با تعداد کمی از سوسک ها مواجه باشید، و اگر تعداد بیشتر از آنها باشد استفاده از مایع و یا اسپری تاثیری نخواهد داشت. و همانزور که می دانید سوسک ها شبگرد هستند و به خیلی کم پیش می آید که سوسکی را در روز ببینید؛ نکته ایی که نباید فراموش کنید این است که ظاهر نشدن سوسک ها در روز به معنای نبودنشان نیست، برای اطمینان می توانید شبانه به سراغ کابیت بروید و قطعا سوسکی را در لابه لای کابینت ها و یا جتی در قسمت های لوله فاضلاب خانه آنهارا مشاهده خواهید کرد. از سموم موثر با فرمول اختصاصی برای از بین بردن هر نوع سوسکی استفاده می کنند. این سم ها به صورت تخصصی و توسط متخصصین سم شناسی تهیه می شوند و در اختیار عموم قرار ندارند. برخی از فروشگاه ها نیز سموم مایع یا اسپری های حشره کش را به فروش می رسانند که برای کشتن سوسک های کابینت کارایی خوبی دارد. همه این موارد تنها زمانی کارایی دارد که با تعداد کمی سوسک مواجه باشید. در نظر داشته باشید که سوسک ها شبگرد هستند و به ندرت سوسکی را در روز می بینید. دیده نشدن سوسک ها به معنای نبودشان نیست. برای امتحان، شبانه به سراغ کابینت ها بروید و همه درز و شکاف های آشپزخانه را خوب بگردید. سوسک ها در لابلای کابینت ها جا خوش کرده اند. زمانی که سوسکی را در منزل خود مشاهده می کنید اولین راهی که به ذخنتان خطور می کند پیدا کردن موادی برای ازبین بردن آن به روش های خانگی می باشد، به همین دلیل باید بدانید که سوسک های آلمانی، و همچنین سوسک ریز یا همان سوسک کابیت که در آشپزخانه پدیدار می شوند به راحتی از بین نمی روند، به همین خاطر میبایست کل ساختمان را سمپاشی کنید تا این نوع سوسک ها بطور کامل ریشه کن شوند.، چرا که به سرعت به تعداد بیشتر تکثیر می شوند و به روش های خانگی و با مواد ضعیفتر نمی توانید آنها را ریشه کن کنید. درادامه به معرفی برخی از مواد موثر برای از بین بردن سوسک کابیت می پردازیم تا بتوانید به مقابله باآن بروید و درصورت نیاز هم می توانید بنابه گفته ها از یک متخصص سمپاشی یعنی شرکت سمپاشی کمک بگیرید.

سم سوسک کش رونج

این نوع سم سوسک کش هم مانند تمپو بصورت مایع بدون بو می باشد که تفاوتش با تمپو در خارجی بودن وب تاثیر گذاری سریع و طولانی مدت آن جهت نابودی و همچنین ریشه کن کردن انواع سوسک می باشد؛ سم رونج سم بسیار قوی و موثر از نسل پیشرفته پروثروئیدها می باشد، رونج در برابر جمعیت بالایی از سوسک ها و همچنین خانواده آن ها در مدت زمان بسیار کوتاهی همه آنهارا از پای در می آورد ،از دیگر ویژگی های این نوع سم سوسک کش رونج اثر گذاری طولانی مدت آن می باشد به نوعی مابین 90الی 120 روز پس از استفاده، سم همچنان فعال می باشد تا برروی تمای حشرات تاثیر بگذار و ریشه انها را خشک نماید. این محصول همانطور گفته شد کاملا با پرثروئید های قدیمی متفاوت می باشد؛ زیرا ایزومری استفاده شده در آن کاملا خالص و 100 درصد فعال است و لذا در نتیجه بالاترین قدرت برای از بین بردن خانواده بزرگ سوسک ها را دارد. در داخل و یا خارج بناها و ساختمان ها می توانید از این نوع سم سوسک کش که نا آن رونج بود استفاده کنید چراکه بسیار قوی و تاثیر گذار است و در مدت زمان کوتاه می توانید شاهد نابودی و ریشه کن شدن سوسک ها باشید . سم سوسک کش قوی رونج نسل پیشرفته ای از پرثروئید است که قدرت مقابله با جمعیت بالایی از سوسک ها و جانداران خانواده سوسک ها، را در آن واحد دارد. از قابلیت های دیگر سم سوسک کش رونج این است که دارای اثرگذاری طولانی مدت می باشد به نحوی که 90 الی 120 روز پس از استفاده همچنان فعال است .این محصول کاملاً متفاوت با پرثروئید های قدیمی است. لذا 100 در صد فعال بوده و در نتیجه بیشترین قدرت را جهت از بین بردن جمعیت سوسک ها دارد.این سم را می توانید در داخل و خارج بناها و ساختمان ها به کار برید.این سم سوسک کش بسیار قوی و فوق العاده اثر گذار میباشد که در مدت زمان کوتاهی میتوانید شاهد ریشه کن شدن سوسک های سیاه،بالدار و سوسک های فاضلاب که به وفور در اماکن مسکونی یافت میشوند باشید.این سم در واقع یک مایع کشنده سوسک بی بو، بی رنگ و بی ضرر برای محیط زیست می باشد که جهت ریشه کن نمودن جمعیت انواع سوسک در مؤسسات سرویس و ارائه غذا، کارخانجات و مؤسسات تولید و فرآوری مواد غذایی مانند رستوران ها، کافه تریاها، سوپرمارکت ها،نانوائی ها، کارخانه های تولید آبمیوه، لبنیاتی ها، مؤسسات فرآوری و حمل و نقل گوشت، مرغ، تخم مرغ و فرآورده های گوشتی، کارخانه های کنسروسازی، کارخانجات تولید آبمیوه، آشپزخانه ها و همچنین آپارتمان ها، اتاق های زیر شیروانی، زیرزمین، حمام، پاسیوها، اردوگاه ها، گاراژها، لانه ی سگ ها و گربه ها، ایوان ها، انبارهای غله، آسیاب ها، بیمارستان ها، ساختمان های صنعتی، آزمایشگاه ها، مدارس، واگن ها و… به کار برد.

در صورت مواجه با این حشرات مثله سوسک کابینت در خانه  میتوانید با کارشناسان سمپاشی ایران سم تماس بگیرید و با توجه به میزان الودگی و وضعیت محل سکونت ارزیابی لازم را در خصوص هزینه و و قیمت سم برایدفع و  سمپاشی حشرات سوسک کابینت روشهای موثر را به شما کمک میکنند. انتخاب سم نا مناسب علاوه بر ان که نمیتواند به صورت کامل سوسکهای کابینت را از بین ببرد بلکه باعث به خطر افتادن سلامت خانواده میشود از این رو برای انتخاب درست نابود کردن سوسک کابینت با شرکت برای تهیه سم سوسک کش رونج که با تجربه بیش از ربع قرن در عرصه پخش سم برای سمپاشی و مبارزه با افاتها و حیوانات این اطمینان خاطر را به شما میدهد که با قویترین و موثرترین حشره کشهای  خارجی و استاندارد باعث سلامت شما و خانواده را به طور کامل تامین وسم تضمینی حشره کش  موثر را به شما ارئه میدهیم همچنین باعث نابودی انها میشود.

**  جهت اطلاعات و نحوه سمپاشی  و مقدار مناسب سم برای مساحت مورد نظر و استعلام قیمت میتوانید با شرکت معتبرایران سم  تماس حاصل فرمایید**                                                            

09109107280    *    09109107360