از بین بردن سوسک آشپز خانه

حضور سوسک های ریز در آشپزخانه و کابینت ها یکی از دغدغه های خانم های خانه دار می باشد. بسیاری از افراد با این مشکل دست به گریبان می باشند و برای حل آن روشهای مختلفی را دنبال کرده اند. در بعضی موارد به نتیجه رسیده اند و توانسته اند با استفاده از سوسک کش های مختلف سوسک آشپزخانه را ریشه کن کنند و در بعضی موارد سوسک کش آنها در برابر سوسک ها شکست خورده و نتیجه ای بدست نیاده و هیچ تغییری در تعداد سوسک های آشپزخانه ایجاد نشده است. سوسک های ریز و درشت مختلفی وجود دارند که دو نوع از آنها در منازل یافت می شود. یکی سوسک های درشت حمام می باشد که به سوسک حمام معروف هستند و ازطریق لوله های فاضلاب و چاه فاضلاب وارد حمام می شوند و پس از تخم ریزی زاد ولد می کنند. دیگری سوسک های ریز آشپزخانه می باشند که غالبا در محیط آشپزخانه تجمع می کنند و در همان مکان و در کابینت ها و بخش های مختلف آشپزخانه رشد پیدا می کنند. این سوسک های ریز آشپزخانه را سوسک آلمانی یا سوسک اسرائیلی نیز می گویند و برخی نظر دارند که نژاد آنها آلمانی و یا اسرائیلی می باشد. به هر حال این دو نوع سوسک هستند که خواب را از چشمان خانم های خانه دار ربوده و در فصل های مختلف سال مخصوصا تابستان تعداد آنها زیاد می شود و مشکلات جانبی را برای منازل ایجاد می کنند. سوسک های ریز طوری هستند که پس از ورود اولین نفر از آنها به داخل آشپزخانه دیگر کار تمام شده و در روزهای آینده شاهد تعداد زیادی از آنها در بخش های مختلفی از آشپزخانه خواهید بود. علت هم این است که این سوسک ها رشد قارچی دارند و با تخم گذاری تعداد زیادی از آنها متولد می شوند. همین باعث می شود که کشتن دستی آنها تاثیری در تعداد نداشته باشد و مجددا تعدادی از آنها مشاهده شود. اصلا به همین دلیل است که به آنها سوسک اسرائیلی نیز گفته می شود. اما بالاخره باید روشی برای از بین بردن سوسک آشپزخانه وجود داشته باشد. قطعا همینطور است. روشهایی برای از بین بردن سوسک آشپزخانه وجود دارد که در ادامه خدمت شما ذکر خواهد شد. اگر با سوسک های ریز کابینت و آشپزخانه سر و کار داشته باشید می دانید که کشتن آنها کار ساده ای نیست و سرعت عمل بالایی می خواهد. زیرا کمی تعلل باعث می شود هدف از تیررس شما فرار کند و دیگر دستتان به آن نرسد. حال چه برسد به از بین بردن سوسک آشپزخانه که دیگر به این راحتی ها قابل انجام نمی باشد. اما ما روشی برای از بین بردن سوسک آشپزخانه به شما پیشنهاد می کنیم که با استفاده از آن بتوانید مشکل خود را حل کنید. روشی برای از بین بردن سوسک های آشپزخانه که بسیار ساده بوده و می توانید اثر آن را مشاهده نمایید.

تنها روش موثری که شما را از شر سوسک های آشپزخانه خلاص کند این است که برای از بین بردن سوسک آشپزخانه از سم سوسک کش رونج اشتفاده کنید که  شاهد ریشه کنی قطعی و 100%تضمینی سوسک ها با رونج در مدت زمان کوتاه خواهید شد . سم سوسک کش قوی رونج نسل پیشرفته ای از پرثروئید است که قدرت مقابله با جمعیت بالایی از سوسک ها و جانداران خانواده سوسک ها، را در آن واحد دارد. از قابلیت های دیگر سم سوسک کش رونج این است که دارای اثرگذاری طولانی مدت می باشد به نحوی که 90 الی 120 روز پس از استفاده همچنان فعال است .

سم سوسک کش رونج

سم سوسک کش اشپزخونه رونج

این محصول کاملاً متفاوت با پرثروئید های قدیمی است. لذا 100 در صد فعال بوده و در نتیجه بیشترین قدرت را جهت از بین بردن جمعیت سوسک های آشپزخانه دارد.این سم را می توانید در داخل و خارج بناها برای از بین بردن سوسکهای آشپزخانه و ساختمان ها به کار برید.این سم سوسک کش بسیار قوی و فوق العاده اثر گذار میباشد که در مدت زمان کوتاهی میتوانید شاهد ریشه کن شدن سوسک های سیاه،بالدار و سوسک های آشپزخانه که به وفور در اماکن مسکونی یافت میشوند باشید.این سم در واقع یک مایع کشنده سوسک بی بو، بی رنگ و بی ضرر برای محیط زیست می باشد که جهت ریشه کن نمودن جمعیت انواع سوسک الخصوص سوسک آشپزخانه در مؤسسات سرویس و ارائه غذا، کارخانجات و مؤسسات تولید و فرآوری مواد غذایی مانند آشپزخانه های رستوران ها، کافه تریاها، سوپرمارکت ها،نانوائی ها، کارخانه های تولید آبمیوه، لبنیاتی ها، مؤسسات فرآوری و حمل و نقل گوشت، مرغ، تخم مرغ و فرآورده های گوشتی، کارخانه های کنسروسازی، کارخانجات تولید آبمیوه، آشپزخانه ها و همچنین آپارتمان ها، اتاق های زیر شیروانی، زیرزمین، حمام، پاسیوها، اردوگاه ها، گاراژها، لانه ی سگ ها و گربه ها، ایوان ها، انبارهای غله، آسیاب ها، بیمارستان ها، ساختمان های صنعتی، آزمایشگاه ها، مدارس، واگن ها و… به کار برد.

مایع قوی برای حشرات همچون سم سوسک آشپزخانه که در این مقاله به شما معرفی شد، به همراه سموم قوی دیگر، در ایران سم موجود هستند. حتی اگر با موجودات بزرگ‌تری درگیر هستید (برای مثال مار) باز هم می‌توانید محصول مناسب را در این فروشگاه پیدا کنید.

در صورت مواجه با این سوسک آشپزخانه در خانه  میتوانید با کارشناسان آجیتا سم تماس بگیرید و با توجه به میزان الودگی و وضعیت محل سکونت ارزیابی لازم را در خصوص هزینه و و قیمت سم برای دفع و  سمپاشی انواع حشرات موذی روشهای موثر را به شما کمک میکنند. انتخاب سم نا مناسب علاوه بر ان که نمیتواند به صورت کامل سوسک آشپزخانه را از بین ببرد بلکه باعث به خطر افتادن سلامت خانواده میشود از این رو برای انتخاب درست نابود کردن وازبین بردن سوسک آشپزخانه از خانه  با سم سوسک آشپز خانه را از شرکت ایران سم تهیه کنید که با تجربه بیش از ربع قرن در عرصه پخش سم برای سمپاشی و مبارزه با افاتها و حیوانات این اطمینان خاطر را به شما میدهد که با قویترین و موثرترین حشره کشهای  خارجی و استاندارد باعث سلامت شما و خانواده را به طور کامل تامین وسم تضمینی حشره کش  موثر را به شما ارئه میدهیم .

**  جهت اطلاعات و نحوه سمپاشی  و مقدار مناسب سم برای مساحت مورد نظر و استعلام قیمت میتوانید با شرکت معتبر ایران سم  تماس حاصل فرمایید  **

09109107280        *       09109107360